Forsikrings software, der gør en forskel
Soft Design udvikler og leverer apps til forsikringsselskaber, der gør en reel forskel for både slutbrugerne og forsikringsselskaberne. Fx ved at gøre det muligt at tilpasse policen i realtid.
Med vores løsninger får forsikringsselskaber og -agenter tilmed værdifulde dataindblik, til at kunne give kunderne nogle skarpe priser.
Få mere tid til dine kunder og ting du sætter pris på
En verden, hvor forsikring er nemt
Forestil dig en verden, hvor du har tid til det du er bedst til. En verden, hvor din forretningsverden kører på skinner. Uden omstændige processer, lange procesoptimerende møder og tonsvis af papirarbejde.
Vi digitaliserer jeres drømme og arbejder utrætteligt på at realisere disse. No more bøvl, lade os kontakte dig, vi giver den første workshop gratis.
Gnidningsfri it-løsninger til dig i dag.
Forsikringssoftware, der gør en forskel
Udover at levere gnidningsfri it-løsninger til forsikringsselskaber har vi i Soft Design også en ambition, om at bakke jer op i jeres digitaliserings planer.
Det gør vi med et hold af lynende dygtige kodere med dyb domæneviden, som udvikler jeres forsikringssoftware.
Vi ønsker at give jer den IT Edge som gør jeres forretningsmodel til en vinder.
Vi udvikler og leverer kundevenlige Apps, der gør det muligt at tilpasse data i realtid.
I får værdifulde dataindblik, således at jeres priser kan blive endnu skarpere.
På den måde skaber vi software, der gør en reel forskel for både slutbrugerne og jer som forretning.
Papirfri skadesanmeldelse med vores smarte app Skadestop
Appen gør det nemt at indrapportere en skade, så snart den opstår. Og som forsikringsselskab får du samlet kundernes skadesrapporteringer ét sted med detaljeret indblik.
Forebyg skader og digitalisér papirarbejdet
Skadestop hjælper også forsikringstagere med at gennemgå deres forsikrede genstande for eventuelle fejl og mangler, så potentielle skader kan forebygges. På den måde kan især erhvervskunder spare betydelige udgifter til selvrisiko og nedsatte præmier.
Som virksomhed vælger I selv, hvilke genstande der løbende skal gennemgås – og hvor ofte. Derudover kan I via appen dokumentere selve gennemgangen med billeder, tid og sted, som letter papirarbejdet.
Konfigurerbare opsætninger
Appen er baseret på standardopsætninger, der både kan konfigureres specifikt efter jeres behov som forsikringsselskab og integreres fuldt med jeres egne data.
Skadestop indeholder også værktøjer til medarbejderen i felten, der foretager selve gennemgangen eller indrapporteringen, samt medarbejderen, som efterbehandler indrapporteringen.