Forsikrings software, der gør en forskel

Soft Design udvikler og leverer apps til forsikringsselskaber, der gør en reel forskel for både slutbrugerne og forsikringsselskaberne. Fx ved at gøre det muligt at tilpasse policen i realtid.

Med vores løsninger får forsikringsselskaber og -agenter tilmed værdifulde dataindblik, til at kunne give kunderne nogle skarpe priser.

Få mere tid til dine kunder og ting du sætter pris på

Vi overtager din digitale agenda og gennemfører procesoptimering for dig. Send os dine oplysninger, så vil vi gerne give dig en gratis workshop som indflyttergave.

En verden, hvor forsikring er nemt

Forestil dig en verden, hvor du har tid til det du er bedst til. En verden, hvor din forretningsverden kører på skinner. Uden omstændige processer, lange procesoptimerende møder og tonsvis af papirarbejde.

Vi digitaliserer jeres drømme og arbejder utrætteligt på at realisere disse. No more bøvl, lade os kontakte dig, vi giver den første workshop gratis.

Gnidningsfri it-løsninger til dig i dag.

Forsikringssoftware, der gør en forskel

Udover at levere gnidningsfri it-løsninger til forsikringsselskaber har vi i Soft Design også en ambition, om at bakke jer op i jeres digitaliserings planer.
Det gør vi med et hold af lynende dygtige kodere med dyb domæneviden, som udvikler jeres forsikringssoftware.

Vi ønsker at give jer den IT Edge som gør jeres forretningsmodel til en vinder.
Vi udvikler og leverer kundevenlige Apps, der gør det muligt at tilpasse data i realtid.

I får værdifulde dataindblik, således at jeres priser kan blive endnu skarpere.

På den måde skaber vi software, der gør en reel forskel for både slutbrugerne og jer som forretning.

forsikring,forsikrings software

Papirfri skadesanmeldelse med vores smarte app Skadestop

App der matcher din livsstil
Vi tilbyder personlig og fleksibel løsning lige i din lomme.
Alt samlet ét sted
Nemt og effektivt, anmeld skade lige så snart den opstår.
Omkostningseffektiv
Overblik og effektivisering vil spare på jeres omkostninger.

Appen gør det nemt at indrapportere en skade, så snart den opstår. Og som forsikringsselskab får du samlet kundernes skadesrapporteringer ét sted med detaljeret indblik.

Forebyg skader og digitalisér papirarbejdet

Skadestop hjælper også forsikringstagere med at gennemgå deres forsikrede genstande for eventuelle fejl og mangler, så potentielle skader kan forebygges. På den måde kan især erhvervskunder spare betydelige udgifter til selvrisiko og nedsatte præmier.

Som virksomhed vælger I selv, hvilke genstande der løbende skal gennemgås – og hvor ofte. Derudover kan I via appen dokumentere selve gennemgangen med billeder, tid og sted, som letter papirarbejdet.

Konfigurerbare opsætninger

Appen er baseret på standardopsætninger, der både kan konfigureres specifikt efter jeres behov som forsikringsselskab og integreres fuldt med jeres egne data.

Skadestop indeholder også værktøjer til medarbejderen i felten, der foretager selve gennemgangen eller indrapporteringen, samt medarbejderen, som efterbehandler indrapporteringen.

forsikring,forsikrings software

Forsikring

Vi støtter din forretning med skræddersyet software, hvor du får tid til at gøre det du er bedst til.

BASIC

Vores standard løsning
  • Tilbud (Begæring)
  • Skadeindmelding
  • PDF eller CSV udtræk af data
De fleste vælger denne

PREMIUM

Dækker de fleste behov
  • Alt fra basic
  • Pris håndtering
  • Skade system
  • Police system

PREMIUM+

Den fulde pakke
  • Alt fra Premium
  • Individualiseret APP
  • API integration
  • Geolokation & data mining
  • Pris generering